Thursday, October 13, 2016

Geldeenheid Sterkte Meter 7 Beste Maniere Om Voordeel Te Trek

Woensdag, Maart 10, 2010 23:04 NY Tyd Geagte Forex Traders: Sedert die openbare vrystelling van my Geld sterkte meter, I39, vyf gekry tonne en tonne van vrae oor hoe om voordeel te trek uit dit, en ek hoop dat hierdie video sal aanspreek nie. As jy jou eie metode van die gebruik van my geldeenheid meter, I39, d graag van jou hoor, gaan asseblief na my amptelike geldeenheid sterkte meter webwerf en laat my 'n vinnige opmerking daaroor. As jy nog moet my meter aflaai, kan jy dit uit die amptelike skakel hierbo. My geldeenheid meter vergelyk 19 munt pare onmiddellik en gee jou 'n op-een-blik siening van die mark, sodat jy vinnig en tydige besluite (en winsgewend) maak. En die beste deel is, it39; is gratis! Geen verpligting hoegenaamd nie. By the way, hierdie video is deel van my 2010 Mastermind mentorskapprogram spesiale, en I39; m net te aanvaar 50 handelaars waarskynlik die laaste keer vanjaar. As jy belangstel of meer inligting wil hê oor my mentorskapprogram, besoek gerus my Mentorskap bladsy. Dankie,


No comments:

Post a Comment