Wednesday, October 12, 2016

Komplekse Handel Stelsel # 20 ( Multi - Tydperk Markanalise )

Komplekse handel stelsel # 20 (Multi-tydperk Markanalise) Deur Gebruiker op 6 September 2011 - 00:04. Geskep deur Crystal Markte MULTI-TIMEFRAME MARKANALISE Twee dae gelede, 'n voormalige kollega by my vorige werk het my dié keer as 'n student. Nadat bygewoon verskeie seminale en lees so baie boeke wat nodig is om 'n beter manier om handel te dryf met winste en konsekwent te leer ken. Ek het gevra of hy 'n handel stelsel of sal hê om te koop van een van my. Hy het een en hy verduidelik die opstel van my en ek het gevind dat die probleem met dit. Hy kon die handel die kruis van die 14 en 7 SMA in die 1 uur tydperk. Hy deel sy demo rekening met my en ek bestudeer dit en gevind teenstrydighede. Klop-uit met geraas mark die meeste van die tyd. Ek het besluit om hom te help verfyn sy handel plan en Suksesvolle handel - wat jy nodig het om 'n goeie begrip van Trend het in ten minste 3 verskillende tydsraamwerke. Een vir die Groot Trend, die tweede vir toonbank tendens (retracement) en die laaste een vir toegang en uitgang. AANWYSERS - 14 en 7 SMA - Standaard Paraboliese Kong Alles in ag Daily, 4hours en 1 uur tydraamwerk Populariteit: Jou tendens is in die Daily tydraamwerk. BULL tendens wanneer die 7SMA is bo die 14SMA in die daaglikse tydraamwerk. Jou toonbank tendens of retracement in die 4hour. 'N toonbank koop, is wanneer die 4hour sê verkoop. Dit is wanneer 7SMA is onder die 14SMA in 4hour tydperk wanneer die Daily steeds te koop. Die grafiek van die daaglikse tydraamwerk hieronder toon 'n koop, want die 7SMA blou lyn is bo die 14SMA die rooi lyn. Wanneer die neiging is bepaal, is dit goed om te wag vir 'n retracement of toonbank tendens in 4hour tydperk sodat jy wag vir verkoop tendens in 4hour wanneer die koop tendens steeds in Daily tydperk bly. Die onderstaande 4hour grafiek toon 'n toonbank tendens. Nou kyk ons ​​na die 1 uur tydperk vir toelating. Jy wil om handel te dryf koop wanneer 7SMA bo 14SMA. Dit is duidelik dat jy sal 'n paar KOOP geraas in hierdie tydperk, maar die een wat jy wil om handel te dryf, is die koop by die punt waar Fisher 10 van 4hour is groen. Soos die 1 uur grafiek hieronder: Jou stoploss is die laagste laag is en jy kan uit te vind jou take-wins as dieselfde pitte met Stoploss of meer of na gelang van jou risiko plan. Nou het jy jou gunsteling aanwyser en wat jy nodig het die regte kombinasie van tydraamwerk om beter te maksimeer jou gebruik van hulle, dan besoek kristal markets. blogspot / vir meer inligting of kontak victor. fxwavegmail. Die karakter van die aanwyser sal help in die keuse van die regte kombinasie.


No comments:

Post a Comment